dimecres, 5 de març del 2008

Marato de Barcelona 2008



CRONICA DE JORDI FIGOLS:

El passat Diumenge dia 2 va ser el gran dia, La Marató de Barcelona.
Els corredors que hi vam participar vam ser:
Miguel Cerdan, Josep Molinero(Moly), Jaume Rodoreda,Antonio Perez i jo mateix Jordi Figols.
La meva crònica :
Vam sortir junts el Miguel, el Moly i jo. El ritme marcat era de 5 per Km, però algun cop m'emocionava i corria més, preo el Moly molt intel·ligentment em frenava. Vaig veure molta aigua i begudes isotoniques, cada 5 km i crec que això va anar molt bé. A partir del km 25 em vaig començar a distanciar dels meus companys ja que vaig trobar que estava bé. Ja no vaig mirar més enrera i a partir de llavors ho vaig fer sol. Aquest any no he trobat "el mur als 30 Km", a partir del km 28 vaig començar a passar gent i vaig trobar que no baixava el ritme, sinó que el podia mantenir , algun cop fins i tot em feia nosa la gent quan el passadís es feia mes petit i no podies avançar. Va ser una sensació meravellosa el fer els últims Km anant a més i trobant-me bé.
El GPS em va marcar el següent:
distància:43,235Km
temps 3H 31 min 16 seg
velocitat 12,28 Km/h
temps real per l'organització:3h 31 min 47 seg

espero que els companys facin la seva crònica de com els hi va anar i la poguem posar també.


CRONICA DE ANTONIO PEREZ:

Hola a todos disfrute mucho mientras pude que eso fue hacia el km 28 deje la carrera con fuertes dolores en el tendon retuliano me incorpore en el 36 y llegue al final me faltaron unos 8 km que sin ninguna duda el año que biene los acabare.
un saludo Antonio
P.D. Sigue siendo un reto

Mostra un mapa més gran