dimecres, 9 d’abril del 2008

CURSA DELS BOMBERS 6 ABRIL


Poca cronica faré de la cursa dels bombers.Aquest any hem anat molta colla d'artés,més ben dit de la colla d'amics de la cursa.La llàstima més gran ,va ser que no vem poder trobar-nos amb el Moly i el Jose,ni a la sortida ni a l'arribada,l'any que bé ho hem de fer difertent.Va fer molta calor i hi habia molta gent(15000).La marca que vaig fer jo va ser de 41,02 molt malament per les meves aspiracions de baixar dels 40 pero......aquest any ho he de conseguir.El Miguel va fer una bona marca i el Dani encara més bona(que dificil es atraparlos¡¡¡¡).hi poso una foto de una part dels amics que hi vem anar.
Les altres fotos i alguna que espero que em passi el Moly les penjo al apartat de fotos que hi ha aqui el blog.
Apa,no m'enrotllo més ja que no estic euforic de com va anar la cosa(soposo que si hagues fet un bon temps estaria més inspirat.
Si algun company vol dir la seva al blog,que hi pengi un comentari aqui sota ,que crec que funciona.