dimarts, 23 de març del 2010

BTT ,ARA ES LA UNICA COSA QUE PUC FER

Hola amics, fa molts dies que no escric rés degut a que no surto a córrer per culpa de la lesió que tinc. Tinc dolor a l’astràgal, un os del peu que em té avorrit !!!.

Ara m’estan fent un tractament d'infiltracions( 4 en total) ja passo per la tercera. El que m’hi fiquen es diu "HIALURONAT SÒDIC PER ADMINISTRACIÓ INTRAARTICULAR " i serveix per millorar la funció articular, alleuja el dolor i millora la mobilitat articular.

De moment em segueix fent mal, s'ha de tenir paciència .No surto a córrer però puc fer bicicleta, no em molesta gens. Aquest any faré tota la temporada amb bicicleta, veig lluny tornar a córrer sense mal.

Aquí sota podeu veure una de les últimes sortidetes que he fet per millorar la tècnica. No és gran cosa però almenys em serveixen aquestes fotos per poder escriure alguna cosa..


CLICA AQUI SOBRE PER DESCARREGAR I VEURE
UNA PRESENTACIÓ QUE HE FET:     video (clica a descarregar)