dilluns, 15 de juny del 2009

IV CROS DEL TRAGINER (BALSARENY)

Aquest passat diumenge dia 14 hem anat a fer el IV Cros del Traginer a Balsareny.
Els components del club que hi hem anat som(d'esquerra a dreta)Antonio, Àngel, Comerma, Dani, Enric i jo mateix.
Faltava bona part dels components de l'equip que per causes diverses no han pogut venir.
La cursa ha anat molt bé,tots hem quedat contents tant del recorregut, com del temps que ens ha acompanyat durant tot el recorregut, que podia haver esdevingut una cursa molt calorosa.
El recorregut és igual que el del any passat,suposo que no el canviaran mai.Això de conèixer el recorregut, m'ha ajudat molt a dosificar l'esforç i poder gaudir més de la cursa.Malgrat que he fet un minut més que l'any passat, la sensació durant i al final del recorregut ha sigut molt bona.Em proposo l'any que bé de baixar de 43', però ja en parlarem.Espero poder tenir al Moly que m'apreti i em faci córrer més.La veritat es que he acabat la cursa amb la sensació de que podia haver fet molt més, i això et fa sentir molt bé.
Al acabar ,la organització ha fet un sorteig de material molt ben fet.Gairebé tots els components de l'equip s'han emportat algun obsequi,(jo no com sempre), i el sorteig ha estat molt divertit gràcies al speaker que és un crack.
La participació a aquesta cursa no ha estat molt bona,uns 80 participants, i és una llàstima perquè aquesta colla de Balsareny hi han posat moltes ganes perquè sortís bé.Espero que l'any vinent hi tinguin la gent que es mereixen.
M'agrada molt fer aquesta cursa, espero no faltar-hi l'any que bé.

podeu veure unes fotos de la cursa aquí:

FOTOS