dilluns, 20 d’octubre del 2008

MITJA DE MOLLERUSSA 2008


Aqui teniu la foto oficial dels runners del club ,que macus tots iguals.
Si voleu verure les fotos de mollerussa cliqueu aqui:
FOTOS

Bé,va ser una cursa que m'ho vaig passar molt bé.No ha sigut el meu millor resultat ,pero em vaig esforçar molt.
Vaig anar gairebé tota l'estona amb la Mª Angels,que desde el primer moment es va colocar com a tercera dona i va acabar a aquesta posició.Molt divertit portar al costat una bicicleta que marca la "tercera dona",tota la cursa.Al km 18 vaig tenir una baixada i no la vaig poder seguir.
El Dani ,espectacular tant en posició com en temps.
El Moly i el Miguel,no estaven massa fins i no em van atrapar(je je).Ep,jo tampoc estaba fí del tot,que consti.
La resta de companys bastant contents ,malgrat tots pensem que ho podiem haber fet més bé,pero aix`serà la pròxima vegada...............Apa fins a la propera a Manresa,que volem arrassar.


MIREU EL RECORREGUT I EL PERFIL AQUI:
MITJA MOLLERUSSA