dilluns, 27 d’octubre del 2008

10 km Manresa 2008

Hola amics,com veieu a la foto estèm corrent els 10 km de Manresa,un circuit urbà,que diuen que és bastant plà i ràpid.
Hi vem anar tots els runners del club,inclosa la meva dona que estic molt content que hi vingués a correr i que va fer un temps d'uns 52 minuts¡¡¡.
Bé,vaig sortir amb el Moly i la MªAngels,pero en poca estona anavem els moly i jo sols.Les baixades vem poder apretar una mica més ràpid de 4 suposo pero quan va arribar la pujada del km 8........,el Moly va començar a marxar poc a poc i jo vaig anar fent.Una mica abans del km 9 el Miguel em và passar,pero no el vaig veure(serà que anava molt rapid........),i després va passar al Moly.I a la fí ,després d'enfilar tot el castigador passeig,va començar la vaixada i allà,a correr tot el que un pot fins arribar a l'arribada.Ah,en l'ultim spring em va passar com una bala el Josep Mª Ragués,(dels de l'Ametlla),company de curses que ens trovèm tot sovint,i que per temps al final vem entrar al mateix segon.Vaig arribar per sobre de 41 ,m'hagués agradat entrar per sobre de 40 pero això com a minim ho faré l'any que bé si tot va bé.
La resta de compays,molt bé:
el Dani impresionant com sempre,
el Miguel ja s'està recuperant de la lesió(ja va arribar abans que jò)
el Moly,el Moly s'està passant ,tots els 10000 em guanya,pero.......... not'ho posaré fàcil ,je je.
el Comerma i el Jaume van arribar plegats,molt bé Jaume
l'Antonio pel que m'ha dit n'està content
l'Enric i l'Angel suposo que estàn contents també,dintre de la seva categoria,molt bé
i el Jose,va millorant,(tranquil Jose,de mica en mica),pensa que jò aquest any he fet més mal temps que l'any passat,i em trobava bé.
a,i aveure si la meva dona ,al pàs que và ens atrapa¡¡¡¡,n'estic molt content .
La llàstima es que al final ,al acabar no ens vem posar dacord per reunir-nos tots plegats abans de marxar.
Crec que n' hem de parlar abans de la sortida i quedar tots plegats al acabar ja que no ens vem veure¡¡¡¡
ah,per si voleu veure el video de la cursa entreu a :
http://www.netmanresa.tv/
podreu veure tots els trams ,i veure com passem,també en l'apartat d'entrevistes,:la meva entrevista al final.

aqui podeu veure les fotos d'aquest dia:
FOTOS