divendres, 9 de maig del 2008

10 KM CIRCUIT DE CATALUNYA

El passat 4 de maig vem anar tota la familia al Circuit de Catalunya a correr per l'exclerosi multible.
El més petit,el Guillem va correr La Milla i va quedar el nº20,va correr molt bé i m'ho vaig passar molt bé veient com corria a la recta del circuit.
La meva dona i el meu fill gran ,el Jordi,van correr la cursa dels 3000 ,la dona va quedar la 7ª dona,i per darrera seu va entrar el Jordi.Que macu veure correr la mare i el fill, :)
I per ultim vaig correr jo solet la cursa dels 10000,amb molta calor i donant dues voltes al circuit,la segona ,més rapida que la primera i un temps total de 41,36.Com sempre m'hagues agradat fer una mica menys de temps,ja em coneixeu,pero vaig acabar content.Una dada més a destacar ,que la velocitat màxima que vaig fer va ser de 20,40Km/h que equival a 3,4 minuts per km.(no està malament eh?).
Intentaré colocar més fotos de la cursa,de tota la familia,per si algu ho vol veure.

cursa de montmelo 2008